BETALEN

Betalingen

U kunt uw bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen. Het verwerken van een betaling via bankoverschrijving uit België neemt gemiddeld één tot twee werkdagen in beslag. Een Nederlandse betaling via bankoverschrijving ontvangen wij binnen twee tot drie werkdagen.

 

Betaling mislukt

Het kan voorkomen dat u de betaling nog niet volledig heeft afgerond. U ontvangt in dit geval alsnog een orderbevestiging per mail met het ordernummer. Onder vermelding van uw ordernummer kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u vervolgens een betaalverzoek per mail zodat u de betaling kunt afronden.

 

Factuur

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van uw bestelling. Mocht u een nieuwe factuur willen ontvangen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u de factuur graag nogmaals toe.

 

Factuur wijzigen

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van uw persoonlijke gegevens kunt u tijdens het bestelproces invoeren in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn deze per direct van kracht.